27.1.13

urgent urgent

Sitä kutsutaan jäniksen lihaksistoksi....vai vaan toivottoman tilanteen kääntymistä onneksi!

Muistatte varmaankin mun surulliset valittelut N. changin ja N. kongkandanan suhteen? No kerrotaampa että pari kuukautta sitten molempaan kasviin alkoi ilmestyä pilkkuja ja lehdet pienenivät pienenemistän. Huolestuin ja pistin kummankin kasvin minigrip pussiin. Ne on nyt ollu niissa noin kaksi kuukautta ja vähitellen ollaan päästy tällaisiin tuloksiin:

N. kongkandana kasvattaa juuriversoa ja varsiversoa! (?) Toi juuriverso oli viikko sitten iiihan pikkunen ja nyt se on avannu jo ekan kannun <3 holahola. Oon ihan tosi onnellinen ettei se heittänyt lusikkaa nurkkaan vaan taisteli - ja taistelee. Vieläkin lehdillä, varsinkin siihen lehtiruodon kummallekin puolelle ilmestyy vähän väliä niitä öttiäisiä. Vähän niinkuin ihosolu kasvais ja olis siinä!! Joo aika tyhmä vertauskuva, mut kuitenkin!

Tässä vielä lisää kuvia! 

Uusin lehti. Ei kannua mutta ei siihen tarvikaan tulla. Kunhan tervehtyy.

Juuriverson kannupoikanen


Koko kasvi ylhäältä. Huomaa lehtiruotojen jäljet kun olen niitä ötököitä rapsutellut pois

 Sitten N. chang. Se oli vähän paremmassa kunnossa kuin tämä toinen, mutta päätin pistää senkin pussiin etteivät ötökät leviäisi muihin mun neppeihin.



ei tähänkään tule kannua, mutta mulle kelpaa tässä vaiheessa pelkkä lehtikin :)



asdfghjk

No comments:

Post a Comment

kiitos! :-)