2.3.15

hyvää maaliskuuta!

Jebaaa.
Tuli maaliskuu! Kirjotin ekaks otsikkoon että marraskuu,,,, pikkasen taitaa joo väsyttää :-D



Tulin taas eilen sunnuntaina tänne leBaalle. Oikeesti kevät tulee pikku hiljaa ja täällä näkyy jo nurtsia siellä täällä. Tänään on tullu vettä ja lämpötilat huitelee 0-3C välillä. Otin tän läppärin pitkästä aikaa mukaan. Pitäis tehdä kouluhommia joita ei taas tabletilla voi tehdä. On niin ryhmätöitä, harjottelusopimuksen tekoo, etätenttii ja esimiesesitystä tällä viikolla. Kuvia mulla ei nyt taida olla. Mun puhelin (iPhone 5c) lähti viikko sitten huoltoon koska se ei voinnu enää vastaanottaa taikka soittaa puheluita. Kaikki vaan rätis :x No vein sen luurin viikko sitten elisalle ja tänäänhän sain viestin että puhelin on tullu. Tai no ei se oo se sama puhelin. Katoin netistä seurantakoodin avulla että vikaa ei voitu korvata, joten saan uuden puhelimen. Takuu korvaa. Mitä toi nyt mulla ehti olemaan 3 kuukautta. . . . . Nykyaikaa että tekniikka vähän välii hajoilee ja elinkierto on lyhyt.

Joooten mulla on nyt viikon ollu toi rikkinäinen, mun entinen iPhone 4s. Se oli mulla ennen tota vitosta. Tossa ei toimi wifi jonka takia sitä ei voi päivittää. Akkua laite syö10% per tunti joten kannattaa pistää yön ajaksi lataukseen että herättää.

 Sain siskolta synttärilahjaks vaatekassillisen lisäksi selfiekepin! :Ddd Hahahahah pitää kokeilla kunhan pääsen Lahteen ja haen uuden puhelimen. Me and My Plants Selfie just just.


Löysin pari kuvaa! Eivät kyllä ole ihan eksakteja päivämääriltään. Kumpikin on otettu 24.2. mut ehkä te pärjäätte. Ketkä tätä blogia nyt lukeekaan. Tsih.

Lowlanterra

Kihokkien privaattiasumus.

No comments:

Post a Comment

kiitos! :-)