18.11.14

My Wishlist for Year 2015...If I Had the Money :-D



Kasvilajit joita olis kiva hankkia ensi vuonna :-)
D.m Red line
D.m jaws
Drosera falconeri
Drosera fulva
Drosera burmannii
Drosera petiolaris
Drosera paradoxa
Drosera ordensis
Drosera schizandra
Heliamphora heterodoxa
Heliamphora pulchella
Heliamphora chimantensis
Pinguicula primuliflora
Pinguicula 'Aphrodite'


Pinguicula agnata
Pinguicula laueana

Nepenthes albomarginata

Nepenthes ampullaria 'bronze nabire'
Nepenthes bicalcarata
Nepenthes boschiana
Nepenthes burkei
Nepenthes copelandii
Nepenthes fusca
Nepenthes hamata
Nepenthes khasiana
Nepenthes reinwardtiana
Utricularia biloba
Utricularia blanchetii
Utricularia endersii
Utricularia fulva
Utricularia warburgii
Utricularia welwitschii



Genlisea aurea
Genlisea margaretae




2 comments:

  1. D. paradoxa on kyllä mun yksi kestosuosikki. Se viihtyikin mulla aikoinaan niin hyvin. Ja D. falconeri... <3 Johan tässä alkaa kuumeilla taas kihokkejakin pikkuhiljaa takaisin! Mun ei pitäisi lukea sun blogia! :D

    ReplyDelete
  2. Heeei mä voin blokata sut jos mun blogista muodostuu isokin ongelma sulle!:Dd Mut joo mulla ei oo koskaan ollu paradoxaa (whyy?) mutta koska toi broomensis näyttää viihtyvän niin hyvin niin ajattelit kokeilla muitakin villakihokkeja. Ei ihme jos terrassa on kesälläkin ollut paikoin +33C! Ihan kamala kasvikuume mulla atm :((

    ReplyDelete

kiitos! :-)